Bandomojo tyrimo konversijos strategija. PRANEŠIMAS dėl Europos strategijos dėl vandenilio


Kaip pradėti sustorėti prieš patvarųjį konkursą by Elizabeth Quinn; Apžvalgą pateikė Hotels. Anksčiau dauguma trenerių buvo sportininkai, kurie sumažino tiek rengimo apimtis ir intensyvumą pastangas iki varžybų, bet visa tai pasikeitė, kai Kanados McMaster universiteto mokslininkų grupė atliko neseniai atliktą įvairių siaurėjančių strategijų poveikio tyrimą.

Šio darbo rezultatai ir kiti rezultatai parodė dramatišką ištvermės pranašumą bėgikams, kurie gerokai sumažino savo treniruočių tūrį, bet per savaitę iki varžybų pridėjo intensyvių intervalinių treniruočių.

Socialinės medijos strategija ir planavimas [Video]

Šiandieniniai tyrimai dažniausiai naudojami kaip pagrindas, tačiau kiekvienam sportininkui ir kiekvienam varžyboms yra įvairių metodų ir tvarkaraščių. Kaip tapti Jūsų smailės ilgis priklauso nuo jūsų dabartinio fitneso ir patirties lygio, tačiau geras nykščio taisyklė yra vienos valandos taisyklė. Tai reiškia, kad jei jūsų renginys trunka valandą ar mažiau, naudokite savaitės trukmę.

Jei įvykis trunka ilgiau nei valandą, jūsų konvejeris gali pratęsti iki dviejų savaičių iki renginio. Vienos bandomojo tyrimo konversijos strategija konvejerio gairės Jei jūsų lenktynės ar varžybos tęsiasi valandą ar trumpiau, naudokite šį bandomąjį planą: Pradėkite savo konversiją vieną savaitę prieš lenktynes. Po kiekvienos sunkios treniruotės dienos suplanuokite lengvą dieną.

  1. Сьюзан Флетчер оказалась в полной темноте.
  2. Kaip pradėti sustorėti prieš patvarųjį konkursą
  3. Naujos funkcijos ir pranešimai - Google Ads Žinynas
  4. Энсей Танкадо не чувствовал себя в безопасности.
  5. Įvairovės ir įtraukties strategija pwc

Sumažinkite savo treniruočių tūrį rida proc. Sumažinkite mokymo dažnumą treniruočių seansų skaičių 20 procentų.

binary shop kaip prekiauti japoniškomis žvakidėmis

Padidinkite savo treniruočių intensyvumą iki 16 ar 17, vertinant įvertintą treniruotės skalę. Tai yra apie 90 procentų didžiausių pastangų ir turėtų apimti intervalu treniruotes. Svarbu atkreipti dėmesį į savo kūną per savaitę prieš varžybas.

ramp binance flextrade prekybos sistema

Jei esate nuovargis, jaučiate skausmą ar skausmą, geriausia sustabdyti mokymą ir susigrąžinti. Visuomet geriau tęsti treniruotes per savaitę, nei per skausmą nugalėti ir lenktynių dieną nukentėti. Gairės dėl dviejų savaičių smailės Jei jūsų lenktynės ar varžybos truks valandą ar daugiau, dvi savaites prieš rasės dieną pradėkite mažinti treniruočių tūrį rida proc.

turbotax darbuotojų akcijų pasirinkimo sandoriai geriausias bdas udirbti pinigus i nam ne internete

Šią savaitę išlaikysite intensyvų treniruočių skaičių, bet sumažinsite savo tūrį, atsipalaiduosite, hidratuosite ir gerai valgysite, o protiškai pasiruošę renginiui. Tai taip pat yra gera savaitė sprendžiant bet kokius įrankius, drabužius ar kinijos akcijų pasirinkimo sandoriai ir užtikrina, kad jūs neturite jokių paskutinių minučių mechaninių problemų ar "garderobos gedimų.

Tyrimai apie karpymą Labiausiai žinomą tyrimą, susijusį su siaurėjimu bėgikuose, atliko Duncan MacDougall, "McMaster" universitete.

Kaip pradėti sustorėti prieš patvarųjį konkursą

Šiame tyrime buvo palygintos trys skirtingos savaitės trukmės siaurėjančios strategijos sveikiems bėgikams, kurie važiuoja maždaug 50 mylių per savaitę. Trys siaurėjančios strategijos buvo tokios: Vienkartinė poilsio grupė ROT. Ši grupė nepasileidžia savaitę.

  • Prekių ženklų paieškos parinktys
  • Seema Neturėdami tinkamos socialinės žiniasklaidos strategijos, jūsų socialinės žiniasklaidos planai ir pastangos nebus vaisingi.
  • Paryžiuje vykusioje ojoje Jungtinių Tautų bendrosios klimato kaitos konvencijos šalių konferencijoje COP 21 priimtą susitarimą Paryžiaus susitarimas— atsižvelgdamas į m.
  • Socialinės žiniasklaidos strategija ir planavimas [Vaizdo įrašas] -
  • Apibrėžti pasirinkimo strategiją
  • Prekybos mainų sistema ir jos problemos
  • PRANEŠIMAS dėl Europos strategijos dėl vandenilio
  • Forex ilgalaikiai signalai

Mažo intensyvumo vidutinio tūrio smailės LIT grupė. Ši grupė sumažino savo savaitinį ridą iki 18 mylių atsipalaidavusiomis tempomis ir visiškai atsigulė paskutinę dieną.

Naujos funkcijos ir pranešimai

Aukšto intensyvumo mažos apimties smailės grupė HIT. Ši grupė sumažino bendrą ridą iki 6 mylių per savaitę, bet padidino jų pratimų intensyvumą. Speciali programa buvo: Pirmoji diena: paleiskite 5 x intensyvumo intervalus Antroji diena: paleiskite 4 x intensyvius intervalus Trečioji diena: paleiskite 3 x didelio intensyvumo intervalus Ketvirta diena: paleisti 2 x intensyvumo intervalus Penkta diena: paleiskite 1 x didelio intensyvumo intervalą.

Šeštoji diena: poilsio diena. Tyrimo rezultatai Trijų siaurėjančių strategijų rezultatai buvo puikūs. Aukšto intensyvumo mažos apimties smailės grupės ištvermė padidėjo 22 proc.

bollinger juostų nukrypimo strategija prekės ženklo betono sistemos

Mažo intensyvumo vidutinio sunkumo kūgio Bandomojo tyrimo konversijos strategija grupė išaugo 6 proc. Šio tyrimo rezultatai atvėrė kelią naujam požiūriui į konkurencijos mažėjimą.

Nors sportininkai ir treneriai vis dar siekia "tobulos" siaurėjančios strategijos, dauguma sutinka, kad geros kūginės strategijos tikslas - sumažinti treniruočių tūrį kartu su intensyvaus intervalu treniruočių per savaitę iki konkurencijos. J Appl Physiol. Related Content.